۱۰ نکته مهم و کاربردی در مورد ویندوز ۸٫۱


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





اسما خداوند متعال

به وبسايت سجاد آبي پوش خوش آمديد اميدوارم از مطالب اين سايت خوشتان بيايد.براي ديدن همه مطالب سايت من لطفا ثبت نام کنيد چون هر روز مطالب جديد در اين سايت گذاشته مي شود که بعضي مطالب نيازمند ثبت نام است.با تشکر از شما
خاندن قرآن بهمراه صوت لطفا روي عکس کليک کنيد
فال حافظ

خطاطي نستعليق آنلاين



 تا حدی این موضوع را بررسی کردیم اما در این بخش می خواهیم به بررسی ادامه ی موضوع بپردازیم . با ما همراه باشید .

نکته ی بعدی در این مورد مربوط به جستجو در سیستم است . در ویندوز ۸٫۱ امکان Search به طور پیش فرض طوری طراحی شده است که برای جستجو از موتور جستجوی Bing  استفاده می کند . اما اگر شما نمی خواهید که این امکان فعال باشد می توانیداز قسمت تنظیمات سیستم به منوی Search and apps رفته و این آپشن را غیر فعال کنید .

نکته ی بعدی این است که در ویندوز ۸ از اپلیکیشن های نصب شده در سیستم به طور پیش فرض یک tile روی دسکتاپ درست می شد اما در ویندوز ۸٫۱ به این گونه نیست و در واقع این آپشن را باید خودتان ایجاد کنید . برای ایجاد یک tile از هر اپلیکیشن بر روی دسکتاپ می بایست تا بر روی دکمه ی arrow شکل دسکتاپ کلیک راست کرده و یا اینکه بر روی اپلیکیشن مورد نظر کلیک کرده و نگه داریدتا یک منو برای شما باز شود سپس از آن منو عبارت Pin to Start  را انتخاب کرده تا از این اپلیکیشن بر روی دسکتاپ یک  tile درست شود .

نکته ی بعدی این است که در ویندوز ۸٫۱ SkyDrive  فقط فایل های داخل فولدر خودش که در آدرس C:\Users\Name\SkyDrive ذخیره شده اند را sync می کند و شما هیچ فایلی خارج از این فولدر را نمی توانید sync کنید . برای اینکه بتوانید اطلاعات دیگر فولدرها را هم sync کنید شما می باسیت آن فولدر را به SkyDrive برده و یک symbolic link از آن در یک جای دیگر درست کنید .

نکته ی بعدی مربوط به مخفی بودن Libraries در این سیستم عامل است . با اینکه در اپلیکیشن های Modern هم کاربرد زیادی دارند اما باز هم مخفی هستند و شما باید تنظیمات پیش فرض آنها را خودتان تغییر دهید . برای مثال یکی از کاربرد های آن این است که اپلیکیشن های مربوط به عکس به Library تصاویر شما دسترسی دارند . برای اینکه Library  ها را مجددا قابل دیدن کنیم باید روی منوی سمت چپ File Browser   کلیک راست کرده وگزینه ی Show Libraries را انتخاب کنید .

با ما همراه باشید تا در بخش بعدی این مطلب دیگر نکات را با هم بررسی کنیم .




:: موضوعات مرتبط: ویندوز 8 و 8.1 , ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








RSS

Powered By
loxblog.Com